Kedves Vásárlók, kedves Jegyesek!

Szeretnélek tájékoztatni Titeket, hogy a vállalkozásom 2024. augusztus 21. és 2024. december 31. között szünetelteti a tevékenységét vállalkozási forma módosulása miatt.
Ez idő alatt nem tudok rendeléseket fogadni és teljesíteni.

Köszönöm szépen a megértést!

Tisztelettel:
Zsákné Mészáros Hajnalka

Kontakt:
Zsákné Mészáros Hajnalka e.v.

Székhely:
Magyarország, Heves vármegye, 
Ecséd, 3013. Arany János utca 54. (személyes átvételre nincs lehetőség)

Adószám: 68243883-1-30
Nyilvántartási szám: 51462923

E-mail: info{kukac}heidyeskuvo.hu

Telefon: +3630/75-76-515 (hétfőtől péntekig 9-13 óráig)

2022. szeptember 1-e után kizárólag magánszemélyek rendeléseit tudom teljesíteni a KATA törvény módosulásának értelmében!

Gyakori kérdések-válaszok

1. Mennyi idő alatt készül el egy hímzett vőfélyszalag, gyűrűpárna, combcsipke,stb?
A pontos adatok (szöveg, szín, méret) leegyeztetését követően elkészítési idő általában 1-2 nap, a tavaszi és nyári hónapokban előfordulhat csúszás a megnövekedett rendelésszám miatt, akkor előfordul, hogy 3 nap az elkészítési idő.

2. Hímzést szeretnék saját anyagra, saját elképzelés szerint. Lehetséges?
Nem. „Hozott anyagra", saját anyagra, ruhára nem kérhető hímzés

Egyedi hímzésminták (saját logók, minták, szimbólumok) szerkesztésével nem foglalkozom, így küldött fotó alaján egyedi képet nem tudok hímezni.

3. A combcsipkéhez hol kell mérnem a pontos méretet?
Ha van lehetőség lemérni a comb körméretet, akkor személyre szabottan a viselőjének készül majd.

Ha nincs lehetőség a pontos méret megadására, akkor egy ruhaméret (XS, S, M, L, XL, XXL, stb,) megadása is elegendő , mert a legényfogó gumis, alkalmazkodik az alakhoz.
Pontos méret megadása esetén mérni ott kell, ahol előreláthatólag viselve lesz (ez általában combközépnél szokott lenni) és csak az egyik combot kell körbemérni, nem a kettőt együtt.

4. A rendelésnél, ha hímzett terméket rendelek hová kell írni a szöveget, választott színt, méretet, stb?

A rendelésnél megjegyzésbe kell beírni ezeket az adatokat.
Ha ez a rendelésnél véletlenül kimaradt, akkor utólag egy e-mailben a megrendelés számra hivatkozva kell elküldeni a kért szöveget, színt, méretet és egyéb a termékre vonatkozó információt.

5. Személyesen szeretném átvenni a terméket. Erre van lehetőség?

2024. január 1.-jét követően sajnos átadási pont hiányban átmenetileg a személyes átvétel nem megoldható. 

6. Előre utalással történő fizetési móddal vásároltam meg a terméket, de nem kaptam számlaszámot. Mikor kapom meg a fizetéshez szükséges adatokat és mikor kell fizetnem?

Egyedi (hímzett) termékek esetén pár napon belül elkészül a rendelt termék és minden esetben küldök róla képeket a megrendelőnek!  Ha a küldött képek alapján tetszik a késztermék, akkor egyeztetjük a fizetés és postázás részleteit, mert előre nem szeretek pénzt elfogadni, csak elvégzett munka után!
Nem egyedi hímzéssel készült termékek vásárlása esetén a rendeléskor megadott e-mail címre kerülnek elküldésre a fizetéssel, szállítással kapcsolatos pontos információk (számlaszám, utalandó összeg, címegyeztetés) a rendelést követően 1-2 órán belül.

7. Telefonon is leadhatom a rendelésem vagy csak írásban?

Telefonon keresztül sajnos NEM áll módomban rendelést elfogadni, kizárólag írásban!
Telefonon szívesen adok felvilágosítást és válaszolok minden felmerülő kérdése, de a megrendelésnél minden esetben ragaszkodom az írásban történő megrendeléshez, mert „szó elszáll, írás megmarad” és minden esetben az írásban megadott adatok alapján készülnek a terméket és így az utólagos félreértések is elkerülhetők.

9. Külföldre is tudtok szállítani?
Nem. Közösségi (EU-s) adószám hiányában csak Magyarországon belül folytathatok kereskedelmi tevékenységet, így külföldi lakcímre nem tudok rendelést teljesíteni.

10. Több terméket vásárolnék, lehetne egy csomagban küldeni?

Igen, minden esetben egy csomagban küldöm a megrendelt termékeket és igyekszem a vásárló számára legkedvezőbb szállítási módot ajánlani.

11. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelést követően. Mi ennek az oka?
A rendelést követően a rendszer automatikusan küld egy visszaigazolást a rendelésről, az ott megadott adatokkal a vásárlónak és az eladónak is. A vásárló az általa megadott e-mail címre kapja a visszaigazolást. Ha valami miatt nem érkezik meg ez a levél, annak lehet az az oka, hogy a rendeléskor hibásan, hiányosan lett megadva az e-mail cím vagy a levelet a levelezőrendszer a levélszemét (spam) mappába helyezte annak beérkezésekor, így ezt célszerű mindig ellenőrizni.

12. FOXpost/ MPL automatába/ GLS csomagpontra kértem a csomagot, de rendeléskor nem tudtam kiválasztani az célautomatát illetve a csomagpontot? Hol kell megadnom ezeket az adatokat?
Rendeléskor megjegyzésbe kell beírni, hogy melyik automatába szeretné átvenni a küldeményt illetve hogy melyik csomagpontos vagy a rendelést követően a kapott rendelésszám megadásával e-mailben egyeztetjük le az adatokat (folyamatban van a listás választási lehetőség kidolgozása a weboldalon).