Kontakt:
Zsákné Mészáros Hajnalka e.v.

Székhely:
Magyarország, Heves megye, 
Ecséd, 3013. Arany János utca 54. (nem átvételi pont, nem üzlet)

Adószám: 68243883-1-30
Nyilvántartási szám: 51462923

E-mail: info{kukac}heidyeskuvo.hu

Telefon: +3630/75-76-515 (hétfőtől péntekig 8-18 óráig, szombaton 8-12 óráig)

Gyakori kérdések-válaszok

1. Mennyi idő alatt készül el egy hímzett vőfélyszalag, gyűrűpárna, combcsipke,stb?
A pontos adatok (szöveg, szín, méret) leegyeztetését követően elkészítési idő általában 1-2 nap szokott lenni, a tavaszi és nyári hónapokban előfordulhat csúszás a megnövekedett rendelésszám miatt, akkor előfordul, hogy 3 nap is lehet az elkészítési idő.

2. Hímzést szeretnék saját anyagra, saját elképzelés szerint. Lehetséges?
Nem. „Hozott anyagra" nem kérhető hímzés, minden esetben csak saját anyaggal dolgozom, mert előfordul,hogy a gép működés közben egy-egy öltést nem megfelelően készít el, vagy más műszaki hiba miatt nem lesz esztétikus a hímzést és így saját anyagból tudom pótolni az ebből adódó veszteséget, viszont más esetben sajnos ez nem megoldható .

Egyedi hímzésminták szerkesztésével nem foglalkozom, így küldött fotó alaján egyedi hímzésmintát nem tudok szerkeszteni.

3. A combcsipkéhez hol kell mérnem a pontos méretet?
Ha van lehetőség lemérni a comb körméretet, akkor személyre szabottan a viselőjének készül majd.

Ha nincs lehetőség a pontos méret megadására, akkor egy ruhaméret (Xs, S, M, L, XL, XXL, stb,) megadása is elegendő , mert a legényfogó gumis, alkalmazkodik az alakhoz.
Pontos méret megadása esetén mérni ott kell, ahol előreláthatólag viselve lesz (ez általában combközépnél szokott lenni) és csak az egyik combot kell körbemérni, nem a kettőt együtt.

4. A rendelésnél, ha hímzett terméket rendelek hová kell írni a szöveget, választott színt, méretet, stb?

A rendelésnél megjegyzésbe kell beírni ezeket az adatokat.
Ha ez a rendelésnél véletlenül kimaradt, akkor utólag egy e-mailben a megrendelés számra hivatkozva kell elküldeni a kért szöveget, színt, méretet és egyéb a termékre vonatkozó információt.

5. Személyesen szeretném átvenni a terméket. Erre van lehetőség?

2020. január 1.-jét követően sajnos átadási pont hiányban nem megoldható a személyes átvétel. Köszönöm mindenkinek a megértést!

6. Előre utalással történő fizetési móddal vásároltam meg a terméket, de nem kaptam számlaszámot. Mikor kapom meg a fizetéshez szükséges adatokat és mikor kell fizetnem?

Egyedi (hímzett) termékek esetén pár napon belül elkészülök a rendelt termékek és minden esetben küldök róla képeket a megrendelőnek!  Ha a küldött képek alapján tetszik a késztermék, akkor egyeztetjük a fizetés és postázás részleteit, mert előre nem szeretek pénzt elfogadni, csak elvégzett munka után!
Nem egyedi hímzéssel készült termékek vásárlása esetén a rendeléskor megadott e-mail címre kerülnek elküldésre a fizetéssel, szállítással kapcsolatos pontos információk (számlaszám, utalandó összeg, címegyeztetés) a rendelést követően 1-2 órán belül.

7. Mit jelent a „postán maradó” szállítási mód?
A Magyar Posta üzletszabályzata szerint, azokat a küldeményeket, amelyek magassága meghaladja a 2,4 cm-es magasságot,már nem tudják felvenni házhozszállítással történő kézbesítésre ajánlott levélként csak postacsomagként. De ha postán maradóként van feladva, akkor 2 kg-os súlyig és a 2,4 cm-es magasságtól eltérő küldemények is feladhatók ajánlott levél formájában, melynek kevesebb a szállítási díja, mint a postacsomagnak.

Postán maradóként annak a postának a nevére és címére kell küldeni a csomagot, ahol a megrendelő nyitvatartási időben át szeretné venni és azt a posta átvételig (10 munkanapig) őrzi a postán. A csomagon a posta címén kívül a megrendelő (átvevő) neve is fel van tüntetve, így lehetséges átvételkor a csomag beazonosítása. A küldemény postára érkezéséről nem visz külön értesítőt a postás, minden esetben a megrendelőnek kell keresni az adott postán a küldeményazonosító számmal, melyet minden esetben elküldök e-mailban a postára adást követően vagy a saját nevével.

Ennek a díját minden esetben csak előre utalással lehet fizetni, mert a megadott díj csak a szállítási díjat tartalmazza, az utólagos pénzmozgást a posta és a feladó között nem.

Utánvétellel postán maradóként nem tudok csomagot küldeni!

Rendeléskor megjegyzésbe kell beírni a posta címét,ahol majd át szeretné átvenni a küldeményt, vagy a rendelést követően a kapott rendelésszám megadásával e-mailben egyeztetjük le.

8. Telefonon is leadhatom a rendelésem vagy csak írásban?

Telefonon szívesen adok felvilágosítást és válaszolok minden felmerülő kérdése, de a megrendelésnél minden esetben ragaszkodom az írásban történő megrendeléshez, mert „szó elszáll, írás megmarad” és minden esetben az írásban megadott adatok alapján készülnek a terméket és így az utólagos félreértések is elkerülhetők.

9. Külföldre is tudtok szállítani?
Nem. Sajnos közösségi (EU-s) adószám hiányában csak Magyarországon belül folytathatok kereskedelmi tevékenységet, így külföldi lakcímre nem tudok rendelést teljesíteni.

10. Több terméket vásárolnék, lehetne egy csomagban küldeni?

Igen, minden esetben egy csomagban küldöm a megrendelt termékeket, nem külön-külön és igyekszem a vásárló számára legkedvezőbb szállítási módot ajánlani.

11. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelést követően. Mi ennek az oka?
A rendelést követően a rendszer automatikusan küld egy visszaigazolást a rendelésről, az ott megadott adatokkal a vásárlónak és az eladónak is. A vásárló az általa megadott e-mail címre kapja a visszaigazolást. Ha valami miatt nem érkezik meg ez a levél, annak lehet az az oka, hogy a rendeléskor hibásan, hiányosan lett megadva az e-mail cím vagy a levelet a levelezőrendszer a levélszemét (spam) mappába helyezte annak beérkezésekor, így ezt célszerű mindig ellenőrizni.

12. FOXpost automatába kértem a csomagot, de rendeléskor nem tudtam kiválasztani az célautomatát? Hol kell megadnom az automata címét?
Rendeléskor megjegyzésbe kell beírni, hogy melyik automatába szeretné átvenni a küldeményt, vagy a rendelést követően a kapott rendelésszám megadásával e-mailben egyeztetjük le a FOXpost automata pontos címét.